[Talk-cz] ortofoto mapy.cz

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Leden 29 10:14:54 UTC 2018

Psal mu někdo rovnou? A ozvali se z DWG? Ten ban většinou přichází dost
rychle, pokud je dobře zdokumentovaný důvod.

Jen tak mimo, jako alternativní (i když podle Krematora horší) možný zdroj
uvádí ČÚZK, což je taky průšvih, protože podle souvislostí jde také o
ortofoto. Jednoznačně si s legálností zdrojů hlavu nikdy nelámal.

Pokud vím, tak "české" letecké snímky v nějaké podobě má k dispozici jen
Praha, všichni ostatní jsou odkázaní na Digital Globe / Esri / Bing.