[Talk-cz] Taskman pro poštovní schránky

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Leden 29 10:30:15 UTC 2018

> Ty o kterych vim a mam tu v okoli snad domapuju rucne, ale ten reverse
> geocoding
> by to chtelo pro celou CR.
>
> Je nekde ten seznam k nahlednuti, abych aspon vedel kolik mi jich tu v
> okoli
> chybi nebo udelal ten geo-decoding rucne a podival se po nich ve
> streetview?

Můžu zkusit příští týden připravit pár dalších dep, případně pokud je
zájem, ještě někdy tenhle týden třeba tu Prahu. Bude ale třeba to potom
ručně projít a vložit do OSM.

Zatím jsem osobně takhle dělala depa České Budějovice, Český Krumlov a
Jindřichův Hradec + něco málo v Plzni.

Popis toho, jak jsem to dělala tu padl někdy v únoru loňského roku, můžu
sepsat nový / vylepšený návod.

Chyby souřadnic v poi-importeru (tedy souboru ČP) - hlásila jsem Mariánovi
a ten ručně opravoval souřadnice pro POI-importer. Mám za to, že někde
existuje csv, osobně jsem zatím posílala mailem.

Ke datům: 01.02. budou zase "čerstvá" od České pošty.

Na Mariána:

Neměla ta česká pošta v jednom z importů souřadnice v Křovákovi? Udělala
bych k tomu dávkově překódování a připravila tabulku nebo json.