[Talk-cz] Ohrožení fungování projektu OpenStreetMap

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Pondělí Leden 29 14:35:32 UTC 2018

Ahoj Matěji,

1) zvážil bych možnost napsat přímo tomu zmíněnému uživateli - to je možná
to, co udělá i provozovatel toho fóra.

2) ještě by bylo dobré upozornit, že editor iD ukládá do informace o
podkladovce do changesetu, čili uživatelé budou odhaleni a zbytečně jejich
úpravy vymazány.

3) možná by nebylo špatné se i podívat, kdopak má v součanosti v
`imagery_used` nějaký substring "mapy.cz".. nemáš náhodou u sebe ty
changesety?

Dík
Pavel