[Talk-cz] Taskman pro poštovní schránky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Leden 30 06:54:40 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 29. 1. 2018 12:22:58
Předmět: Re: [Talk-cz] Taskman pro poštovní schránky
"
---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 29. 1. 2018 12:04:48

"Ahoj,

Ty o kterych vim a mam tu v okoli snad domapuju rucne, ale ten reverse
geocoding
by to chtelo pro celou CR.

Je nekde ten seznam k nahlednuti, abych aspon vedel kolik mi jich tu v okoli
chybi nebo udelal ten geo-decoding rucne a podival se po nich ve streetview?

"

Můžu zkusit příští týden připravit pár dalších dep, případně pokud je zájem,
ještě někdy tenhle týden třeba tu Prahu. Bude ale třeba to potom ručně
projít a vložit do OSM.

Zatím jsem osobně takhle dělala depa České Budějovice, Český Krumlov a
Jindřichův Hradec + něco málo v Plzni.

Popis toho, jak jsem to dělala tu padl někdy v únoru loňského roku, můžu
sepsat nový / vylepšený návod.

Chyby souřadnic v poi-importeru (tedy souboru ČP) - hlásila jsem Mariánovi a
ten ručně opravoval souřadnice pro POI-importer. Mám za to, že někde
existuje csv, osobně jsem zatím posílala mailem.

"

Ten seznam (a konverzní skript) je tady: https://github.com/mkyral/osm/blob/
master/import/ceska_posta/corrections.csv

Ale je to ještě ve starém formátu, kdy ještě nebyly ref. Nově to bude:

ref;lat lon

Plánuji ten bastl přepsat do pythonu, mohlo by to být efektivnější.

"

Tak jsem se včera konečně dokopal k tomu, oprášit si python (hrůza jak
člověk zapomíná, když něco déle nepoužívá) a vypadá to slibně. To co mi v
shellu běželo minuty, po přepisu běží pár sekund.