[Talk-cz] Křižovatka

Marek polakmarek na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 5 11:05:42 UTC 2018

Pokud se podíváš na mapy.cz tak foto odpovídá skutečnosti. Ty semafory a
odbočovací pruhy upravím.
Marek Polák

Ahoj.
Souhlasim s Marianem, ze aktualni detailni verze je lepsi nez pouze T.
Muj rychly pohled na krizovatku odhaluje nekolik teoretickych nedostatku a
prostoru pro zlepseni:
* Pruh odbocujici doleva ma porad zaznaceny dva pruhy, coz podle mapy
neodpovida (nebyl jsem tam, takze nevim, jak je to ve skutecnosti, tak jsem
to nemenil)
* Leva cast hlavni silnice ma lanes:forward a lanes:backward, ale chybi tag
lanes. Asi by tam mel byt take. Stene tak jeden z tech pruhu by mel byt
oznaceny jako odbocovaci (tag turn:lanes).
* Semafor na zacatku odbocovaciho pruhu "zprava". Fakt je na tom miste? Z
druhe strany neni semafor? Nedaval by smysl jinde? Nevim. Nebyl jsem tam,
ale prijde mi to nelogicke.
* Byva dobrym zvykem oznacit zakaz odboceni vlevo, kde by to bylo
teoreticky mozne, ale pravdepodobne to nelze ( restriction=no_left_turn ).
V tomto pripade je relativne minimalni riziko, ze by se tudy snazily nejake
routery routovat, protoze vzdy existuje "lepsi cesta", ale to nemusi byt
pravda, kdyz se tam objevi nejake nove silnice v okoli.
Jakub