[Talk-cz] amenity=college vs. amenity=school

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Červenec 5 17:43:24 UTC 2018

Lišíme se třeba i tagováním adres. Tak proč by to mělo být u škol zrovna
špatně? Tady nejsme v Anglii, systém u nás funguje jinak.

Co si pamatuji, vždy bylo dělení na Jesle, MŠ, ZŠ, SŠ, VŠ.
Jenže teď se do toho připletla víceletá gymnásia (pomezí ZŠ a SŠ) a VOŠ
(něco jako studovat druhou SŠ a nemuset u toho skládat maturitu :-D ).

Marián