[Talk-cz] Kontrola uctu pro fotky rozcestniku

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Červenec 10 05:57:23 UTC 2018

Ahoj, diky vsem za spolupraci, v tabulce mi chybi jeste tyto ucty s
vetsim mnozstvim fotek, netusite nekdo o koho by mohlo jit?

Kuba          288
Pavel Píša  264
0174          250
lostinhack  177
janivo         57
Martin        31
Smurfie      22
pslavicek    21

vse stale na: https://osm.fit.vutbr.cz/photodb2/import.php?stat.author

Dalsi krok bude vyreseni situace s licencovanim fotek, takze se brzo
zase ozvu :-)

Diky moc.