[Talk-cz] Schema PhotoDB2

gorn osm na kub.cz
Středa Červenec 11 13:13:35 UTC 2018

Tomáši (a ostatní),

Po telefonu jsme se bavili o tom, že té zajímá schéma mojí QA aplikace.
Takže:

Dále mám dvě tabulky guideposts a trails reprezentující rozcestníky a
trasy  které jsou provázány n-m způsobem. Tabulce která to propojuje
říkám interně signs což má BTW celkem zajímavý ekvivalent ve fyzickém
světě - konkrétní rozcestník a konkrétní trasa jsou "spojeny" právě tou
směrovou tabulkou. Například texty na tabulkách je lepší svazovat relací
s těmito signs než s guideposts, ale to už je hodně o QA, kterou možná
zatím v PhototDB2 netřeba.

Pak mám tabulku fotek, které mohou (a nemusí) být propojeny na
guideposts a k ní připojenou tabulku sources (něco jako authors).

Dále se mi osvědčila tabulka notes, která je polymorfně připojena k
guideposts a trails (ale pokud tohle někdo nemá rád, stačí v klidu dvě
tabulky notes_guideposts a notes_trails).

Dále mám dvě tabulky reprezentující objekty OSM osm_trail a
osm_guidepost opět propojené n-m relací. Možná se tohle dablování zdá
zbytečné a možná pro začátek pro PhotoDB2 není nutné, ale mě se
osvědčilo. Tyhle tabulky můžu kdykoli reimportovat z OSM a nic se tím
neztratí + umožnují velmi rychlou lokální práci s OMS daty, když dělám
nějakou heuristiku.

Další tabulky se hodně týkají QA a práci s KČT daty, takže ty už
neuvádím, i tak je toho dost. Snad by se hodila tabulka regions, která
přiřazuje dvojpísmeným názvům v kctref jejich textovou reprezentaci (PJ
- Plzeň jih)

Jakub