[Talk-cz] "sezoní" cesty

<0174 v0174 na v0174.net
Pondělí Červenec 30 07:24:42 UTC 2018

Ahoj,

pokud ta cesta je tam celou dobu, jen je někdy špatně sjízdná, použil
bych prostě smoothness s tou nejhorší variantou:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:smoothness

Určitě by šlo použít smoothness:conditional pro definici pro různá
období v roce, ale přijde mi to jako trochu overkill na polní cestu.
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Conditional_restrictions#Condition

Vojta