[Talk-cz] Cyklo web s gpx, elevation profilem a mtb scale

mahdi1234 na centrum.cz mahdi1234 na centrum.cz
Pondělí Červenec 30 10:29:45 UTC 2018

Diky.

U freemap.sk my chybi, ze nevidim celkovej souhrn nastoupanych metru jen
profil, jde to nekde nastavit? "Route finder" funguje fajn.

brouter.de mi prijde jeste o neco uzivatelsky privetivejsi, ale zas nema
layer s vizaulni mtb:scale, napsal jsem autorovi, jestli to planuje/lze
nejak pridet.

mahdi