[Talk-cz] Dokončení importu benzinek EuroOil

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Červen 1 16:03:10 UTC 2018

Ahoj,
sice to chvíli trvalo, ale povedlo se mi přepsat ten konverzní skript do
pythonu a jako vstup teď slouží "vypreparovaný" json z
https://www.ceproas.cz/eurooil/cerpaci-stanice
Aktuální skript je na githubu:
https://github.com/mkyral/osm/blob/master/import/eurooil/process_file.py

S otevírací dobou jsem bojoval a určitě to ještě není OK. Hlavně nevím,
jak přesně definují letní a zimní otevírací dobu. Jestli je to všude
stejné, nebo se to liší pumpa od pumpy. To by bylo v pytli :-D
Aktuální nastavení "Mar-Oct" jsem našel v nějaké diskuzi, kde si kdosi
stěžoval, že už měli zavřeno, když dorazil :-D

Další změny, které jsem udělal :

  * Přidáno ID pumpy ref=json['cislo']
  * Přidány tagy "fuel:octane_98=*", "fuel:adblue=*", "car_wash=*"
  * Přidán tag "shop=gas" tam, kde prodávají Propan butanové láhve
    json['pb']

Aktualizované dlaždice jsou již dostupné v POI-Importeru, tak na to
prosím mrkni a dej vědět, co je špatně. Akorát se k tomu dostanu asi až
příští týden.

Marián