[Talk-cz] Zastávky PID

Lukas Gebauer gebylist na mlp.cz
Středa Červen 6 13:39:48 UTC 2018

> co se týče poloh zastávek a tras linek, obojí je na pražském
> geoportálu, odkud máme povoleno importovat do OSM, takže bych licenční
> problém neviděl.
> Polohy zastávek a lomené čáry linek jsou ale někde dost mimo a
> neodpovídají datům OSM.

Zastavky na Opendatech z IPR Praha pouzivam jako POI do GPS, a polohy
zastavek mi prijdou spravne. (Tim nevyulucuji, ze je nekde neco blbe,
spis ze to budou vyjimky.) Lomene cary jsou spise symbolicke, ve
stylu dopravnich schemat, ne?

Poloha zastavky ukazuje na jeji oznacnik. Nevim, jestli to plati
jeste i dneska, ale kdysi bylo matouci jen metro, protoze poloha
zastavky ukazovala na celo soupravy metra v podzemi. Coz te na
povrchu pramalo zajima. :-) Nicmene sit metra je natolik mala a
stabilni, ze se v klidu da metro udelat rucne.

Popravde, ja si dovedu i predstavit, ze by toho par dopravnich
nadsencu dovedlo rucne udelat mnohem vic, ne-li vsechno. Jen by to
tagovani a zobrazovani dat muselo byt trochu vic dostupne beznym
smrtelnikum...

--
Lukas Gebauer.

http://synapse.ararat.cz/ - Ararat Synapse - TCP/IP Lib.