[Talk-cz] Zastávky PID

Jan Martinec jan na martinec.name
Středa Červen 6 13:57:13 UTC 2018

On 06/06/18 15:39, Lukas Gebauer wrote:

> Zastavky na Opendatech z IPR Praha pouzivam jako POI do GPS, a polohy
> zastavek mi prijdou spravne. (Tim nevyulucuji, ze je nekde neco blbe,
> spis ze to budou vyjimky.) Lomene cary jsou spise symbolicke, ve
> stylu dopravnich schemat, ne?
Taky se mi zdá, že to je naznačené spojení mezi zastávkami, než přesná
trasa.

> Poloha zastavky ukazuje na jeji oznacnik. Nevim, jestli to plati
> jeste i dneska, ale kdysi bylo matouci jen metro, protoze poloha
> zastavky ukazovala na celo soupravy metra v podzemi. Coz te na
> povrchu pramalo zajima. :-) Nicmene sit metra je natolik mala a
> stabilni, ze se v klidu da metro udelat rucne.

U metra tohle řešil před rokem @ilyazver/Zverik, v rámci Metro Mapping
proposalu, propojením existujících bodů a cest do relace.
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:Proposed_features/Metro_Mapping
Mám dojem, že jsem ho viděl dělat nějaký edity po Praze v tomhle směru
(Florenc?).

Zdar,
HPM