[Talk-cz] Rozepisovani nazvu rozcestniku

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Pátek Červen 8 10:47:34 UTC 2018

Mě to naopak přijde jako zajímavý podnět k úvaze. Přidáním official_name=*
IMHO nic "nekazí" a současně lze říci, že celou tuto věc lze i téměř plně
zautomatizovat (najít názvy s výskytem tečky lze a z nich vytvořit množinu
odhaduji max 15 slov, kterých se to týká, ty automaticky "přeložit" do
nezkráceného tvaru a vypadne myslím malá množina těch názvů, které bude
potřeba "přeložit" ručně, případně k nim udělat překladovou tabulku pro
další automatické použití...).
V uvedeném changesetu jsem short_name=* nenašel, na co ho používá?

Jiná otázka je, zda postupovat u názvů rozcestníků podle uvedené
wikistránky, protože pokud ano, pak by muselo být opačně, než je uvedeno
výše: name=* v nezkráceném tvaru a do short_name=* dát zkrácený název jak je
uveden na rozcestníku...

vop

---------- Původní e-mail ----------
Od: Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 8. 6. 2018 12:25:19
Předmět: [Talk-cz] Rozepisovani nazvu rozcestniku
"Ahoj, pri kontrolach a opravach rozcestniku jsem narazil na uzivatele
StenSoft a jeho editace nazvu rozcestniku a pridavani short_name,
official_name a rozepisovani ruznych zkratek na plne nazvy napriklad:

https://www.openstreetmap.org/node/4241530923

Zkousel jsem ho kontaktovat a pry vychazi z
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:N%C3%A1zvy#Zkracov.C3.A1n.C3.AD_.28
ned.C4.9Bjete_to.29,
coz je podle mne ale primarne pro nazvy ulic a podobne. Osobne se mi
tohle konani pro rozcestniky moc nelibi, znamena to mimo jine pro
generovani map (online i offline) zavadet nejakou slozitejsi logiku a
nazvy si upravovat. Co si o tom myslite? Ja jsem vzdy zadaval nazev
tak, jak je uveden na ceduli.

Diky za nazory