[Talk-cz] maxspeed:type=CZ:rural/urban je dostatecne nebo ne?

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Červen 11 05:42:39 UTC 2018

Ahoj, nejake povidani proc a jak to StreetComplete dela je napr tady:

https://github.com/westnordost/StreetComplete/issues/457

Necetl jsem dukladne cele, ale vypadlo mi z toho, ze na pro CZ by
mohlo mit smysl cas od casu najit silnice s source:maxspeed nebo
maxspeed:type a doplnit spravnou hodnotu cisla do maxspeed. Jen to
musi nekdo zrealizovat :-O

Bye