[Talk-cz] maxspeed:type=CZ:rural/urban je dostatecne nebo ne?

mahdi1234 na centrum.cz mahdi1234 na centrum.cz
Pondělí Červen 11 14:18:58 UTC 2018

Diky za info.

Vypada, ze tomu ted dava prio -
https://github.com/westnordost/StreetComplete/issues/1101 a chce to mit
v pristi verzi doreseny

+ vznika https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Default_speed_limits podle
ktere to streetcomplete bude rovnou posilat. Pokud mate kompletni CZ
zdroj dejte vedet, pridam co vim.

mohlo mit smysl cas od casu najit silnice s source:maxspeed nebo
maxspeed:type a doplnit spravnou hodnotu cisla do maxspeed.

Nekdo z Polska uz to dela, jen ted nemuzu dohledat, kde jsem to cetl.
Aplikoval to jen na PL: prefix.

dnes běhá jinak, je věc druhá.

On je problem, ze nagivace ti neukaze rychlostni limit (pripadne
upozorneni na prekroceni), pokud rychlost chybi.

Ono je to pekne videt na mape, takze na to si davam pozor i jestli neni
jina rychlost z druhe strany + mam jeste v zaloze Vespucci/OsmAnd nebo
si udelam poznamku na upravu doma (uploaduju stejne az pres wifi).

mahdi