[Talk-cz] Praha - nove budovy za Masarykovym nadrazim

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Červen 12 21:56:56 UTC 2018

Ahoj, tak jsem to včera porevertoval, leč autor je zjevně prušánec, byť
v dobré víře - dneska tam vyrašila nějaká další cesta, napojená údajně
na tunel metra. Nesmysl jsem zrevertoval, napsal jsem mu SZ s nabídkou
pomoci, uvidíme.

Zdar,
HPM