[Talk-cz] REKOLA Bikesharing v Ostravě

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Čtvrtek Červen 14 11:06:03 UTC 2018

Dne 14.6.2018 v 11:57 Vladimír Domes napsal(a):
> 3. Ten "jejich" stojan se od městského v podstatě nijak neliší. Jen předpokládám, že by se jim nelíbilo, kdyby jejich
> stojany byly obložené cizími koly.

Ja bych take hlasoval pro to to tagovat jako "parkovani pro kola". Rekola proste dodavaji jenom stojany. Narozdil od
"Velonetu" v Brne (jejich stojany bych tagoval jako rental) si k Rekolimu stojanu muzes dat vlastni kolo. Rekola
vyuzivaji i mestske stojany a Rekola muzes zaparkovat kde chces. Treba k plotu nebo ke sloupu. Ta parkovaci mista jsou
jenom doporucena a vozi se k nim kola, pokud se vraci ze servisu. V Brne najdes rekola velmi pravdepodobne na uplne
jinych mistech nez jsou oficialni stojany. Tolik moje vlastni rocni zkusenost.

Mirek