[Talk-cz] Neco mezi Vespucci a OsmAnd pro editaci v terenu

mahdi1234 mahdi1234 at centrum.cz
Mon Jun 18 17:26:52 UTC 2018

cau,

hledam editor pro Android, kterej by mel mix moznosti techto dvou,
nejspis neexistuje, ale aspon si to potvrdim :)

https://play.google.com/store/apps/details?id=de.blau.android
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.osmand

Telefon mam primarne pro navigaci a net zapinam jen pro traffic info,
takze v terenu kolo/turistika jsem v offline modu. Co vidim za
vyhody/nevyhody techto app:

Vespucci

- musim predem stahnout danou oblast + pokud je hodne informaci na mape,
je tato oblast dosti mala a musi se stahovat vicekrat
- je treba dany oblasti rucne obnovovat (napr po mesici, uz muze byt
zastarala)
- zmatecnej mod pridavani prvku, nidky poradne nevim, co je v undo
stacku a uz mi to parkrat nahralo neco, co sem nechtel (a to i pri
tag-only edit modu)
- s predchozim souvisi, ze sem nenasel moznost, jak nahrat jen naky
zmeny, vzdy musim poslat vse

plusy

- JOSM-like editace objektu, tedy vyber z predpripravenych advanced
vlastnosti (super!)

OsmAnd

- jen zakladni vlastnosti objektu, zbytek nutno datlovat (znat z hlavy
tagy, po urcitym poctu znaku doplni, ale i tak)
- neumi editaci objektu z vice nodes

plusy

- offline mapy (+ mam OSM live, takze inkrementalni zmeny kazdou hodinu,
pokud bych nutne potreboval)
- moznost poslat jen nektery zmeny a jiny komplet revertnout

Idealni app by byla OsmAnd + JOSM-like vyplnovani vlastnosti. Asi to
skonci OsmAndem a do poznamky nebo pridanim note si poznacit, co pak
doma poupravit.

dik,
mahdi