[Talk-cz] placené úseky dálnic

Petr Vozdecký vop at seznam.cz
Mon Jun 18 21:05:47 UTC 2018

Ahoj,

po letech jsem se setkal s úkolem zjistit, které úseky dálnice jsou placené
a které nikoliv. Na OSM renderech na osmap.cz to vizuálně oddělené nemáme.
Pamatuji se (tedy tuším), že to před časem barevně rozlišovaly google mapy,
ale nerozlišují. Mapy.cz taky ne.

Prostě si pamatuji, že např. úsek kolem Brna měl trochu jinou barvu... a
nemá...

Jo a ten důvod byl zjistit, které úseky jsou placené v poslku, protože mám
dojem, že je to méně než polovina ze skutečné délky dálnic... A na polském
webu jsem našel dvě zcela odporující si mapky...

Tedy dotaz - exituje render, který to znázorňuje? Hlavně render nad OSM... A
máte sklep? A mohla bych ho vidět? :)

vop