[Talk-cz] edit war na Žižkově - mapujeme podle stavu v terénu, nebo podle legálního stavu?

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Úterý Červen 19 11:07:59 UTC 2018

Existuje to v reálu? Nechat (ale nemusím sám mapovat pokud nechci).

Neexistuje to v reálu? Smažu.

Nejsem místní ani jsem dané místo nenavštívil, ale je-li mi z médií znám
stav věci, tak Autonomní centum Klinika v současnosti funguje a tudíž by
se z mapy rozhodně mazat nemělo.

Jirka Komárek