[Talk-cz] edit war na Žižkově - mapujeme podle stavu v terénu, nebo podle legálního stavu?

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Červen 19 14:28:10 UTC 2018

On 06/19/18 16:09, Mikoláš Štrajt wrote:
> Kliniku určitě nechat.
>
> Tím spíše, že to bylo označeno jako illegal=squatted_property (takže je
> vidět že ten kdo to přidával se snažil být neutrální).
>
> Viz https://www.openstreetmap.org/node/4863676366/history
>
> Navíc je třeba si uvědomit, že otázka "kde je vlastně ta Klinika?" je
> naprosto legitimní otázka, kterou si člověk může položit aniž by tam
> chtěl jít. Ba dokonce si tuto otázku si mohou položit i ideoví odpůrci
> Kliniky.
>
> Co mě taky trochu překvapuje, že zřejmě doposud nikdo nenavrhl žádný
> samostatný tag pro squat.

> [...]

Hm, koukám, že tu diskusi už jsem tam jednou vedl...s výsledkem "kdo se
mně nelíbí, ten do mapy nepatří, tohle konkrétně je pramen veškerého zla
v celé Praze, bezdomovců, feťáků a jiných 'lidí', a budu to mazat furt."

(Takže teď budeme mazat podle náklonnosti? Mariánský náměstí pryč,
Pernerovu pryč, Hrad pryč, Malou Stranu pryč, Ořechovku pryč,
Politických vězňů pryč - prakticky kdekoli sedí někdo, kdo někomu jinému
bude zosobněním všeho zla.)
No a co teď? Všude jinde mapuje skvěle, příčetně a mocně, ale konkrétně
přes tohle prý vlak nejede. ¯\_(ツ)_/¯

Nazdar,
HPM.