[Talk-cz] nelze přesunout fotografii rozcestníku

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Pátek Červen 22 07:45:56 UTC 2018

> Ahoj. Buď nějaký výpadek, nebo si Wally hraje na produkci.
>
> Marian

v ramci vytvareni projektu se pokazilo zobrazovani vsech fotek bez
podminek, ktere se pouziva na mape.
uz by to melo zase fungovat.

btw neni zadna produkce a preprodukce a buhvicojeste, je jen jeden
kontinualne vyvijejici se hobbyprodukt, na nejaky rozdeleni na
produkci a test a podobne korporatni nesmysly neni cas a hlavne
chut:). uz tak dost ze mame nekolik ruzne funkcnich www, delit zbytek
uz by asi byla smrt.

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz