[Talk-cz] Neco rozumneho na editaci co neni josm?

Jan Martinec jan na martinec.name
Sobota Červen 23 21:00:06 UTC 2018

Dne 06/23/18 v 20:01 Pavel Machek napsal(a):

> Dekuji, josm 10526 funguje.
> 									Pavel

Taky mi ještě funguje na muzejním stroji :) Sice teda postupně
přestávají fungovat novější verze pluginů (přece jenom Java 7 je o něco
mladší než černý uhlí, ale ne o moc - je potřeba vypnout i aktualizace
pluginů), ale jádro JOSM funguje (Caveat: je to z roku 2016, takže tam
chybí všechny funkce od té doby).

(Pokud má někdo ještě Javu 6, tam je situace úplně zoufalá - sice by API
fungovalo, s verzí 6000 myslím, ale je tam na každým kroku nějaká past,
nejvíc asi nefunkční HTTPS certifikáty.)

Zdar,
HPM