[Talk-cz] Neexistující rozcestník?

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Úterý Červen 26 08:40:02 UTC 2018

Někdo použil data, která posbíral dříve?

Například já jsem mezi roky 2015-2017 nemohl přispívat do OSM (neboť
jsem měl ve smlouvě zakázáno jakkoliv pracovat pro konkurenci, do které
se počítalo i OSM), takže mám v plánu až jednou bude čas vzít fotky a
GPS trasy z té doby a podle nich upravit OSM (s rizikem, že některé věci
mohou být obsolete).

Jirka Komárek