[Talk-cz] Typ relace a jak by měla být vykreslena

Lukáš Karas lukas.karas na centrum.cz
Pátek Červen 29 08:16:22 UTC 2018

Ahoj, řeším drobný bug v OSM Scout rendereru:
https://github.com/Framstag/libosmscout/issues/622

A narazil jsem přitom na Pražskou Štvanici:

Která má v relaci uvedeno "leisure=park" a v outer cestě "place=islet"
a moc si s tím nevím rady. Pokud má renderer styl pro obě kombinace,
jak jej má vykreslit?

Trochu by mi dávalo smysl chovat se jako v případě jednoduché oblasti která má
oba klíče - v tom případě by vyhrál první styl který se na oblast napasuje.
Ale jde takové chování dělat obecně? Nenapadá mě teď konkrétní případ, ale
mohlo by to vést na docela divoké kombinace...

Lukáš