[Talk-cz] Víkendové hromadné mapování

Miroslav Suchy miroslav at suchy.cz
Fri Jun 29 11:48:46 UTC 2018

Ahoj,
už dlouho přemýšlím o tom uspořádat víkendové hromadné mapování po vzorů Slováků a Němců.
Prostě na víkend pronajmout penzion, chalupu a přes den zmapovat něco na výletu. A večer probrat mapování u pivka nebo
vína a vyměnit si zkušenosti.

Chtěl bych to zaměřit na turistické trasy, takže z taskmanu na mě vypadly Beskydy a Jeseníky. Předpokládaný termín je
předjaří/jaro 2019. Než to začnu plánovat nějak seriozněji, tak by mě zajímalo kolik lidí by mělo zájem, případně kam
jste ochotni dojet.
Zájemce prosím o hlasování v https://doodle.com/poll/65aigxidhim8iqm2

Pokud chcete jet s manželkou/dětmi, tak tam napište "mirek + 2", když s vámi pojedou další dva lidi. Zatím je to
nezávazné. Jenom abych věděl po jak velkém ubytování se dívat.
Předpodkládám, že nějakou závaznou nabídku bych zde hodil po letních prázdninách.

Mirek