[Talk-cz] 3D mapa v OSM - pěkná hračka - dejte zoom

jozka na razdva.cz jozka na razdva.cz
Úterý Březen 6 08:58:54 UTC 2018

Mno, hodne stesti... ale jedno plus to melo, aspon jsem se podival do firmy, kterou znam a vidim, ze to tam nejaci snazivci zmapovali tak, ze administrativni budova je sklad, v ruian to ma jedno patro misto deviti, nadrze na surovin jsou budovy (a jsou podle mapy uvnitr jinych budov), budovy jsou i na par tydnu odlozene a uz davno zmizele kontejnery...

Tak aspon uz vim, co budu delat, az budu mit cas...

J.