[Talk-cz] 3D mapa v OSM - pěkná hračka - dejte zoom

jozka na razdva.cz jozka na razdva.cz
Úterý Březen 6 09:23:24 UTC 2018

Ale vubec. spatneho nic, jen mi to prijde jako klasicke GIGO, stejne jako u tech nafukovaci bazenu. Ono vubec delat kostky podle poctu pater je osemetne. Nekde ma obytna budova stropy neco pod tri metry, nekde i pres pet. U neobytnych budova je to jeste zajimavejsi, narazili jsme na to, kdyz se delaly podklady pro dane. Financak mel obcas problem stravit, ze ten petadvacetimetrovy barak ma dve patra. A ma...

Jinak samozrejme co si kdo dela ve svem case je jeho vec ;-)

Mimochodem, jak otagovat nadrzovy dvur? Je opravdu "building=industrial" vhodny?

J.