[Talk-cz] 3D mapa v OSM - pěkná hračka - dejte zoom

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Březen 6 10:33:14 UTC 2018

Dne 6.3.2018 v 09:31 majka napsal(a):
> On Tue, 6 Mar 2018 at 09:26, <jozka na razdva.cz <mailto:jozka na razdva.cz>>
> wrote:
>
>     Od 3D mapy bych cekal neco vic nez, ze mi to naklopi a udelaji z
>     budov kostky (navic nesmyslne).
>

> No, to by taky někdo musel do mapy ty informace dát.
Minimálně data o vrstevnicích jsou ze SRTM, to by dost pomohlo.

> Začala jsem je dávat
> (https://osmbuildings.org/?lat=48.97562&lon=14.47534&zoom=17.8&tilt=30),
> ale u "lepších" budov to chce spíš databázi 3d modelů, o které se pořád
> jen debatuje, a podle mě žádná není. Takže jsem se začala věnovat jiným
> záležitostem.

No, je jakési tamto, ale modelů je v něm pomálu:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/OpenBuildingModels

Dne 6.3.2018 v 09:49 Marián Kyral napsal(a):
 > Povídání autora o projektu: https://www.youtube.com/watch?v=5FqlcKVuCGc

To je ten druhej - OsmBuildings je i otevřený projekt, F4map je
proprietární.

Zdar,
Honza Piškvor Martinec