[Talk-cz] 3D mapa v OSM - pěkná hračka - dejte zoom

Lukáš Gebauer gebylist na mlp.cz
Úterý Březen 6 16:43:25 UTC 2018

Dne 6.3.2018 v 17:19 Jan Macura napsal(a):
> Ze SRTM nejsou jenom vrstevnice, ale kompletní DEM. A co se Evropy
> týče, tak přesnější rozlišení nabízí EU-DEM
> <https://www.eea.europa.eu/data-and-maps/data/copernicus-land-monitoring-service-eu-dem#tab-metadata>.
>
> A do OSM to nepatří.

Takhle bych to neřekl. Spíše:
OSM se rozhodlo, že vrstevnice v sobě řešit nebude. (Ať jsou důvody
jakékoliv, má na to právo.)

To nic nemění na tom, že vrstevnice do jakékoliv mapy PATŘÍ, je to
jejich standardní součást. Takže kdo dělá nějakou ne zcela primitivní
mapu, pořád dokolečka kombinuje OSM se SRTM. Ale budiž, třeba to někdo
na té mapě nepotřebuje.
Ale že by někdo chtěl 3D pohled bez DEM, tomu se mi fakt nechce věřit.
Ve své podstatě to tu 3D mapu diskvalifikuje z praktického používání, a
to je velká škoda.