[Talk-cz] 3D mapa v OSM - pěkná hračka - dejte zoom

jozka na razdva.cz jozka na razdva.cz
Středa Březen 7 11:08:54 UTC 2018

Jo, beru castecne zpet, me totiz to 3D nejak nefungovalo, ted uz jo (nekolkrat vypnout/zapnout...) asi je i7 moc slaba. A krychlicky byla nadsazka pramenici z pohledu na par mist osobne mi znamych, je mi jasny, ze tam, kde si nekdo da tu fusku s detailem (klobouk dolu), tam to bude vypadat lip.

Me osobne tohle moc nebere, myslim ten styl mapy (uz asi tusim, jak reaguji grafici na comic sans), ale kazde zbozi asi fakt ma sveho kupce :-)

J.