[Talk-cz] 3D mapa v OSM - pěkná hračka - dejte zoom

Jan Macura macurajan na gmail.com
Čtvrtek Březen 8 16:09:12 UTC 2018

Zdravím,

> Pro většinu budov v čr je ale k dispozici pouze něco jako "residential
> nebo industrial" + počet pater, který je špatně.

(...)

> podle mě neni pro 3d model až tak důležitý, aby byl každý barák nebo strom
> detailně popsaný. Ani neni potřeba u většiny objektů znát přesnou výšku,
> nebo typ střechy. To je už celkem jedno, jestli bude mít rodinný domek 6
> nebo 8 metrů. A jestli bude mít střechu hipped nebo gabled. Ale je potřeba
> právě vědět, že to vůbec rodinný domek je.

 Tohle konkrétně by problém být neměl. Building=house
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs%3ATag%3Abuilding%3Dhouse> je
jednoznačné označení rodinného domu (ne panelák ne činžák..) a v ČR je
tento tag používán často a systematicky -- viz taginfo
<http://taginfo.openstreetmap.cz/keys/building#values>.

H.