[Talk-cz] 3D mapa v OSM - pěkná hračka - dejte zoom

Jan Macura macurajan na gmail.com
Pátek Březen 9 16:33:49 UTC 2018

> Překvapivě není málo míst, která tohle mají. A není to jen nějaké "Horní
> Dolní pod Lesy". Pokud někdo poctivě zmapoval budovy podle katastrální
> mapy, není nikde na první pohled vidět, že informace z RUIAN chybí. Třeba
> zrovna ten Jindřichův Hradec, co jsem tady zmiňovala posledně.

Vím o tom, budovy podle cuzk:km (nebo sice s tagem source=cuzk:ruian, ale
ve skutečnosti zdigitalizované z ÚKM, nebo z mapy před KPÚ nebo pomocí
staré verze traceru) teď paradoxně převažují ve městech velikosti okresních
a menších. V mapě to totiž vypadá jako zmapovaná oblast, a nikdo to
nepřetrasuje, protože většina lidí, které to zajímá, sleduje jenom nově
zdigitalizovaná území <http://ruian.poloha.net/newdkm/>, na která se vrhá
minutu po půlnoci 1. dne v měsíci.

Nu, a proto se hodí svědomitě přetrasovávat
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:R%C3%9AIAN/p%C5%99etrasov%C3%A1n%C3%AD>

H.