[Talk-cz] Současné použití téhož jména u landuse=residential a place

Jan Sten Adámek sten na adamek.online
Pondělí Březen 12 09:38:29 UTC 2018

Ahoj,
tohle jsem jednu dobu zkoušel, ale nefunguje to dobře. Bod by měl být
umístěn na místo, kde je logický střed obce, třeba náves nebo křižovatka.
Pokud je to area, tak tohle nejde, area má jen fyzický střed, který může
být třeba uprostřed rybníku, na poli či dokonce mimo samotnou area (pokud
je obec hodně „zahnutá“) a je problém tam navigovat a na mapě to vypadá
divně. Pak je taky problém s obcemi, které mají víc oddělených oblastí.
Hranice obce je spíš dána katastrem, než zastavěným územím, a tam už se
používá relace hranice katastru + admin_centre (resp. ne všude je
admin_centre, ale je vhodné jej doplnit). Hledání na OSM tyhle relace
preferuje a zvýrazní jak oblast, tak admin_centre.

Sten