[Talk-cz] dotaz k Osmhicheck

Jakub Jelen jakuje na gmail.com
Středa Březen 14 14:17:41 UTC 2018

Ja mam Fedoru 27 s Firefox 58.0.2. Kdyz si oteveru developer konzoli, po
kliknuti dostanu zpravu:

Blocked loading mixed active content “
http://localhost:8111/load_object?relation_members=true&objects=r18481”

S odkazem na

https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/Security/Mixed_content

Koukam, ze osmhicheck bezi na https, ale odkaz vece na http, coz je to co
se tomu nelibi -- asi by stalo za to pouzit take HTTPS odkaz a tim padem
port 8112, pokud tomu dobre rozumim.

Jakub