[Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Březen 16 13:31:58 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: r00t <r00t na r00t.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 16. 3. 2018 14:14:21
Předmět: Re: [Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )
"Ahoj,

Prijde mi ze statistiky schranek se aktualizuji nejak divne. Myslel jsem ze
OSM data
se stahuji pri aktualizaci v 5 rano jak je to napsano dole na strance, ale
asi tomu
tak neni:
""
Dole na strance je:
> Poslední přepočet: 16.03.2018 05:05:25
> Data ke dni: Česká pošta - 01.03.2018 (CP:201803) | Openstreetmap - 16.03.
2018
"

Ne. Píše se tam, že se přepočítávají statistiky. Data stahuje Petr někdy po
půlnoci. Já je pak jen využívám. Čas 5:00 ráno je nastaven tak, aby bylo
dost času na stáhnutí a zapracování změn z předchozího dne.

"
Ale zmeny ktere jsem nahral vcera kolem 11h vecer tam nejsou, napr. 25107:1
je
v prehledu cervena ale v POI importeru je zelena, cas editace viz bod v OSM
https://www.openstreetmap.org/node/5481347615
"

Abych pravdu řekl, nezkoumal jsem, kdy přesně končí "OSM" den. Ale vypadá
to, že "kolem" 23:00 CET už asi je po uzávěrce.

Taky se mi to už stalo. Budeš muset vydržet do zítřka ;-)