[Talk-cz] osmcz-app v0.21

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Středa Březen 21 08:54:34 UTC 2018

Ahoj,
když jsem si procházel konkurenci, tak jsem došel asi k tomuto. Zařadil
jsem tam i komerční služby jen pro srovnání a i styly, které tu už padly.

Osobně se mě líbí styly
osm.org (mapnik) - kupodivu mě teď už neuráží a přijde mě to docela
použitelné a dokázal bych si tento styl představit jako výchozí
www.tilehosting.com (OpenMapTiles) - styly co má tilehosting jsou pěkné
freemap.sk (dopravní, turistická) - na zoomech 8 a méně je moc kontrastní,
přeplácaná a nevypadá dobře, ale při přiblížení je celkem použitelná
mapy.cz (mimo ČR samozřejmě :D ) - celkově asi nejvychytanější na všech
zoomech
beta.map1.eu - zoomy 10 a 9 jsou příšerné. Je to na mě většinou dost
přeplácané a kontrastní, ale asi by to šlo vyladit. Od zoomu 12+ je to
pěkně použitelné.
mapas.sapo.pt (jen portugalsko) - tam ty OSM podklady nejsou tak dokonalé
jako v ČR, ale styl celkem hezký

Někde mezi tím
osmand - barevné schema celkem ujde
mapy.idnes.cz - až na ten iritující žlutý nádech celkem jde
www.bing.com/maps - dříve byl hrozný jak mapbox, ale teď celkem jde

Vůbec nemám rád styly map
mapbox - strašně nekontrastrní, trochu použitelné tak od zoomu 15+
maps.google.com - pro mě použitelné tak od zoomu 17+. V zoomech 10-15 je to
divné.
starý OSM styl (https://kasparkovi.net/osm/) - na mnoha přiblíženích to
nedává smysl a je tam na můj vkus moc barviček (prostě nemám rád modré
dálnice).

Honza