[Talk-cz] landuse v ceskych mestech

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Čtvrtek Březen 22 07:32:33 UTC 2018

Ahoj!

> Ok, dik za vysvětlení.
>  Na mě to tedy při nižších (vzdálenějších) zoomech působí, že Praha je spíš
> lesopark, než velkoměsto (viz to porovnani Prahy a Vídně), ale chyba v
> datech (jak jsem si původně myslel) to tedy není.

Chyba v datech to samozrejme je, a uvitame jeji opraveni. Ano, v okoli
domu byva landuse=residential, ale kde je hranice vubec neni spatne
vedet. A ano, vubec by nebylo spatne mit v mape i "tohle je sidliste,
takze trava po ktere se da chodit a sem-tam nejaky barak" vs. "tohle
jsou vilky, tj. hodne plotu, za nima trava ale chodit se po ni neda"
vs. "tohle je historicke centrum mesta, samej asfalt a beton, chodit
se tam moc neda".

									Pavel