[Talk-cz] Místa, která by bylo třeba lépe zmapovat

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Pátek Březen 23 20:20:39 UTC 2018

Dne 23.3.2018 v 20:13 xkomczax na centrum.cz napsal(a):
> Jinak by se dala vytvořit nějaká mapa, například pomocí
> http://umap.openstreetmap.fr/en/ a do ní přidávat/ubírat z ní jednotlivá
> místa, která jsou (ne)zmapovaná.

To bych spíš viděl jako heatmapu:
  https://github.com/Leaflet/Leaflet.heat
kde by se brali uzly s fixme=* nebo poznámky. Ale...

... otázka je, co to znamená "která by zasloužila lépe zmapovat". IMHO
to jsou všechna :) Třeba moji vesnici, kde bydlím se snažím mapovat už
šest let a stále je tady toho dost k zmapovaní (teď dělám ploty a
pouliční osvětlení).
To co, znamená pro jednoho výzvu, tak pro druhého to může být nezajímavé
(mě například moc nezajímají železnice).
Dle mého názoru mají smysl tématické žebříčky míst k zmapování (viz
seznam chybějícíh budov na poloha.net), ale obecně to asi nemá smysl.
Maximálně bych pro to využil OSM Notes a přidal poznámky:
  * tady by to chtělo zmapovat břehy řeky
  * tady jsou staré údaje o barácích

Myslím, že OSM Notes jsou docela zaběhnutý nástroj a například já
monitoruji nové poznámky na brněnsku a v rámci možností se snažím s nimi
něco dělat. Takže takto bys měla šanci do toho zapojit další lidi.
Osobně mi to přijde jako lepší cesta než dělat např. další stránku na wiki.

#my0.002

Mirek