[Talk-cz] Místa, která by bylo třeba lépe zmapovat

majka majka.zem+talk na gmail.com
Sobota Březen 24 09:18:51 UTC 2018

Kalibrovat mapu jde snad i v iD. Osobně používám JOSM. Jen tu kalibraci
beru za samozřejmost, nedošlo mi, že by to někdo dělal jinak.

Jak jinak je zmapovaná třeba Afrika? Stojí na tom celé HOTOSM a MissingMaps.