[Talk-cz] Nadrzovy dvur

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Březen 26 11:39:30 UTC 2018

On Mon, 26 Mar 2018 at 13:23, Matěj Cepl <mcepl na cepl.eu> wrote:

> Proč?
> https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:building%3Dindustrial
> celkem jasně vysvětluje, že building=industrial je pro různé
> industriální objekty s blíže nespecifikovaným účelem (i.e., je
> to průmyslový objekt a není to sklad, tovární hala). To je
> přesně ono, ne?

Tohle podle mě má dvě možná řešení:

1. nechat building=industrial, a brát to ne jako "building=budova" ale jako
blíže neurčená stavba pro průmysl
Osobně bych tomuhle dala přednost. Není problém tomu dát označení pater (či
výšky) 0, aby to na různých 3D mapách nelezlo do druhého patra.

2. rozdělit tagování, označit tu zpevněnou plochu samostatně (vč. povrchu)
a přidat zeď okolo

Podobný problém jsou venkovní rampy pro auta - pár jich je taky v RUIANu
jako budova.