[Talk-cz] Nadrzovy dvur

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Březen 26 12:05:51 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: jozka na razdva.cz
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 26. 3. 2018 13:58:22
Předmět: Re: [Talk-cz] Nadrzovy dvur
"On ten tag je v originale popsan dost salamounsky:
The building tag is used to mark a given object as a building.

V cestine :
Klíč building se používá na zakreslení půdorysu budov přidáním k prvku
plocha

Ja proste tak nejak k plose jako k budove nedokazu moc nahlizet, ale mozna
to tak je, proto se ptam.
Mozna se zeptam blbe, ale zpevnenou plochu udelam jak? Ta zed tam neni az
tak podstatna. Me vysledku jde hlavne o odliseni v mape, "tohle je nadrz,
tohle je plocha".
"

highway=service

area=yes

border=wall (třeba)

Marián

"
Stejne jsem trochu na vazkach ohledne kombinace "building=yes" a "man_made=
oil_tank", obzvlast, kdyz se doctu, ze man_made je:
Značka pro mapování staveb a jiných umělých objektů vytvořených člověkem.
Také se podívejte na značku building=*, která popisuje budovy.

J.