[Talk-cz] Nadrzovy dvur

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Březen 29 05:03:44 UTC 2018

Dne 27.3.2018 v 21:44 jzvc napsal(a):

> Cus, ten je taky jenom vodni ...
>
> "An area of land artificially graded to hold water."
>
> To je typickej problem tagovani OSM, ze ho nikdo moc nepromysli, zacne
> se to pouzivat a pak se na to narazi.

Definice na wiki se dá (po diskusi) upravit. Třeba tak, že je to nádrž
na tekutiny, kde tekutina je specifikována tagem xy a pokud není
specifikována, jedná se o vodu.
Ten dodatečný tag bych asi nedával "water=yes", "chemical=yes", protože
pak dojde k situaci, kdy se tam ty tagy objeví oba.
Ale dalo by se třeba použít schéma: "basin:for=chemical". Případně jiné