[Talk-cz] FOto rozcestníků nejde nahrát

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Květen 2 08:01:09 UTC 2018

On Wed, 2 May 2018 at 09:18, Marián Kyral <mkyral na email.cz> wrote:

> Tak jsme s Michalem nakonec zjistili, že se do configu php nedopatřením
> dostalo omezení velikosti souboru pro upload na 8MB. Správně má být 10 MB,
> to si formulář kontroluje.

Tedy, koukám jaký jsem troškař - fotky rozcestníků mám poslední dobou pod
0.5 MB. Fakt má smysl fotit a nahrávat specificky rozcestníky do takhle
velkých souborů?

Fotka 2400x2400 pixelů (podle mě až extrém, většinou jen nahlížíme na
počítači) bude mít při barvách 24bit/pixel v JPG kvalitě 100%  asi 1.2 MB,
kvalitě 90% 600 KB. Vytisknout se dá v pohodě při dpi 300 na A4, tedy 20 x
20 cm, při polovičním dpi na dvojnásobnou velikost. I pro případné OCR by
to mělo být až dostatečné, daleko víc bude záležet na kvalitě fotky ohledně
zaostření, kontrastu a šumu.

U těch 10 MB se dostáváme u 100% kvality JPG na velikost 8000x6000 pixelů.
Opravdu to někdo bude tisknout na skoro metrovou fotku?