[Talk-cz] Prušánky

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Středa Květen 2 08:24:05 UTC 2018

Obávám se že stále bude situace bez jakékoliv odpovědi. Nejlepší způsob asi
bude každému editorovi poslat zprávu, changeset koment se žádostí na
kontaktní informaci na pana učitele. Spousta editací jsou blbosti, ale
najde se i pár co opravdu něco přidá. Takže za mně je ideální sbírat jména
useru na revert ale zároveň každému napsat ( copypaste ) text kde požádáme
o mail, tel. ... whatever na pana učitele co je v OSM vzdělává.