[Talk-cz] Prušánky

Honza Cibulka honza na datastory.cz
Středa Květen 2 08:39:26 UTC 2018

Zdar vespolek,

tak byli to deváťáci, který měl na starosti učitel Pavel Janeček, mluvil jsem s nim. Pošlete mu na pvljnck na centrum.cz <mailto:pvljnck na centrum.cz>  něco k tomu sandboxu?

Jinak ví o tom, prej děckům řek, ať to uvedou do původního stavu, ale děcka...

From: Petr Schönmann <pschonmann na gmail.com>
Sent: středa 2. května 2018 10:24
To: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Subject: Re: [Talk-cz] Prušánky

Obávám se že stále bude situace bez jakékoliv odpovědi. Nejlepší způsob asi bude každému editorovi poslat zprávu, changeset koment se žádostí na kontaktní informaci na pana učitele. Spousta editací jsou blbosti, ale najde se i pár co opravdu něco přidá. Takže za mně je ideální sbírat jména useru na revert ale zároveň každému napsat ( copypaste ) text kde požádáme o mail, tel. ... whatever na pana učitele co je v OSM vzdělává.