[Talk-cz] Fell3 strikes again

Janda Martin jandam at crcdata.cz
Fri May 4 07:33:18 UTC 2018

Dobry den,

  omlouvam se ale mam pripominky ke zmenam stareho znameho uzivatele FELL3. Provedl jsem nahodnou kontrolu jeho posledni cinnosti a objevil jsem ne prilis prinosne editace ve Starych splavech u Machova jezera. https://www.openstreetmap.org/changeset/58662069. Ostatni jsem ani nekotroloval.

Soucasti editace je zmena pudorysu domu a jeho posunuti o 1.25m coz nesouhlasi s RUAN. Pouziva BING mapy a posouva neketre objekty misto toho aby se alespon pokusil BING zarovnat podle podkladu. Predpokladam ze jeho ostatni editace budou podobne kvalitni. Prosim muze ho nekdo opet diplomaticky usmernit.

  Dekuji
    Martin

PS veskere pravopisne chyby a preklepy jsou ciste zamerne.