[Talk-cz] Poštovní schránky - import do telefonu

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Květen 4 09:15:43 UTC 2018

On Fri, 4 May 2018 at 11:09, Marián Kyral <mkyral na email.cz> wrote:

> Nebyl zrovna nejšťastnější nápad otevřít si ten gpx na osmap.cz :-D

V mobilu mám soubor celý, jen zobrazení filtruji na nejbližších cca 5 km
(umí jak Locus, tak i Osmand).
Než jsem to ale zjistila, rozsekávala jsem tenhle soubor na okolí ČB, okolí
Plzně .... - zkrátka tam kde se pohybuji častěji.

Dobrý nápad to celé zobrazit jinak není ani v mobilu - poměrně spolehlivě
to shodí apku, v horším případě restartuje mobil.