[Talk-cz] Fwd: Fell3 strikes again

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Květen 4 16:16:12 UTC 2018

Tak se opět přiznám - zase jsem na něj poslala DWG. Zatím s prosbou o další
domluvu s tím, že tady zase začíná ohledně něho debata, tak abychom měli
čas se na něčem shodnout. Už jsem si všimla, že ten zdroj se z něj taky
snaží vytáhnout. Třeba se zase na čas zklidní, i když osobně by mi
nevadilo, kdyby si nadále mapoval v Německu a tady to nechal být.

O stylu mapování by se s ním dalo diskutovat, ale ty jeho hlášky jsou v
kontextu téhle debaty za sto bodů:
"Es giebt noch sehr viel zu machen bei OSM, deshalb ist es besser, wenn du
neue Dinge einträgst, und nicht vorhandenes kaputt machst. Es kostet mich viel
Zeit alles wieder zu reparieren."
tedy
"U OSM je toho ještě spoustu třeba udělat, proto je lepší, když budeš
zadávat nové věci a nebudeš kazit existující (to, co už tam je). Zabere mi
spoustu času všechno zase opravit."

Majka